TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Dia Milikku !!!


aloooo..hehehe..tajuk tak nak kalah..lame da aku tak dok bebel..asik layan tag je..hehehe..so arini aku nak bebel sikit pasal seseorang yang da curik jantung ku..(hati die tu da curi) hehe..bukan pe..bile dok pandang muke seseorang nieyh jantung aku bagai nak pecah..ceyh2..sile jangan percaye..hehehe..okeyh2 aku tipu..

exceli aku ngah gile + meroyan tengok cite korea..ala korang yang suke + minat gile cite korea mesti akan jadi cam aku kan..kan..hehehe..aku paham perasaan korunk..(ceyh2 cam hebat sangat ler bleyh paham perasaan orang len..ko ahli nujum ke???) ngeeee..

korunk mesti dah tengok cite nieyh kan???kat tv8 ade tayangkan..tapi dah lame abis..so aku tak puas ati bile tak dapat tengok ending die..aku beli lah cd..opss tipu..copy dari cd sepupu..hehehe..yela kan time dalam tv asik terskip je..kekadang ade je yang menghalang aku nak dok depan tv tu..da dapat copy nieyh..sampai bile2 aku bleyh tengok..hehehe..


so die nieyh lah yang berjaya mencurik jantung aku..LEE MIN HO..hehehe..sile jangan jeles yer..hehehehe..


sile lah tengok..hero2 dalam cite nieyh sume comel2..hehehe..

okeyh lah..tu je pon aku nak bebel arini..hehehehe..so sape2 yang lom layan cite ni..jom la layan..chau..

11 comments:

nabilah_2908 said...

ha....cite yg best.... :)

nadiah_abdllah said...

saye suke kim hyun joong.. wee~~
:D

NichKhun said...

waaaaaaaaaa madu ku..
hahahahaa saya pom suke jun pyo..
sangat ensem ok..
jatuh chenta je tgk citer tu..
hahahaha errr org2 melayu kite ade tak ensem cam tu?
hehehehehehhehe angau ~

|| NaFiRaa || said...

dah lama x layan citer korea.. masa study dulu mmg giler layan citer korea... hero sume hensem2 kan~muehehehe

Ms.Independant said...

minat gak kat die.
tp tak berkenan rambot kerinting tu sgt.
huhuhu

:)

sophie said...

tak tengok agi yang korea..tgok jepun nyer je..=)

yusuf mujahidin ™ said...

yoona ade? hehe

kitatauke said...

salam perkenalan.....
woww..peminat cite korea...kita tgk gak la...tapi jarang...tgh layan my boss my hero skg...cite jepun...

Syuzana said...

hye...sy pun peminat cerita korea juga....cita ni dah lama sy tgk b4 kuar kat 8tv..download dari internet...
kena tgk ikut sequence dia...mula2 tgk cerita meteor gardern(versi taiwan)...boys over flower(versi korea)...versi jepun pun menarik gak..tapi x ingat tajuk =)
selamat menonton;)

Mesintaip: said...

Dulu kecoh pasal Cinta Lombok, jangan nanti lepas ni heboh pasal Cinta Korea, bawa lari hati awak ke sana nanti. Satu hal pulak nanti putera Umno nak bawa pulang, hehehehh

Usahawan Muda said...

kawan sayaa suka tgk cerita korea samapi x tdo mlm..

Saya Dapat Komisen ke#2 Terbaru RM200? Dapatkan Ebook Percuma .TERHAD!
Dapatkan Tips & Cara Buat Duit
Anda Klik Anda Dapat Duit
Anda Klik Anda Dapat Duit

Total Pageviews