TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Kenapa???

sejak kebelakangan nieyh aku rase sedih sangat2..aku tak tau nak ngadu kat sape..kat sini je tempat aku luahkan perasaan aku yang tak tenang ni..aku kecik ati sangat2 ngan dia..

kenapa dia macam ni??kenapa dia berubah??dia da tak perlukan aku??dia da tak sayang aku??hmmm..kenapa dia buat aku macam ni..sampai hati..

kau nak bersendirian??ok aku tak kacau kau lagi !!!

4 comments:

pakcikLie said...

hai..tak dapat pakcik nak nolong...singgah jap di sini.

pina said...

kenape nie ain....gado ngan Tam ke ngan org lain...?

fikri said...

sapa la si dia 2 ye????

Dia.Honey said...

kalo org lelaki or bf..rasanya ni simptom3 jiwa kaco nih....org lelaki pon ada periodnya jugak....m

Total Pageviews