TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

To Be Continue.....

ohooooo..lalalalala..aku terpakse menstop kan diri dengan memblogwalking kerna maxis berukband tidak mengizinkan ku berjalan2 dan bermesra2..huhuhu..

maaf yer kawan2..sweet tak bleyh nak singgah..loading punyer la lambat..last2 kua ayat2 cinta "the connection was reset" padahal facebook bleyh je on..saje dengki kat aku..huhhhhh..so..segala aktiviti tidak dapat dijalankan dengan sempurna..nak upload pic pon tak bleyh..hope masalah ni akan berlalu dengan cepat..

tapi dikesempatan ini..aku nak stori sikit pasal ujian bertulis yang aku hadiri tadi..soklan2 die bleyh tahan la..nampak senang tapi mengelirukan..hohoho..malas nak cite lagi..biar la rahsia..kehkehkeh..ok chauuuu..

oppppp..ade lagi..rabu ni aku kena g ujian kecergasan plak...hohoho..selamat berlari la tuk aku..hope tak pancit..ngehngehngeh..

so akhir kata dari ku...
TO BE CONTINUEEEEEEE
ngehngehngeh

1 comments:

-haLi3isa a.k.a L3ha, hsr- said...

ganti jer berukband tu. keh3. gud luck sis!!

Total Pageviews