
TenTaNg Aku!!
- SwEetForEst
- aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..
Saya SAYANG Kawan Saya:-
.::BloG TaBikaku::.

meyh la singgah
tak sangke...

akhirnya..


nieyh je yang dapat aku beli..time tue kedai da nak tutup..hampeh..yang penting aku dapat mam..
satey kajang



wahhhhhh..nak jalannn...
map kat dalam zoo..huhuhu..
*suke tgok rimau..comeyhh..
HaPpy..hAPpY..



*ade lagi 2orang budak uma aku..tapi xde pic lorh..xpat nak post kat sni..ntie len kali aku post kan..keyhh..layanzzzz..
tutorial...
keyh virus nie serang kat internet explorer korunk..nak tunjuk xde plak pic die lupe lorh nak amik..bile bukak IE nanti kat atas title tue ada tulis camni
nie bermakne iE korunk di jangkiti virus len..x ku tau maksud len tu..huhuhu..memang name die camtu kot..hehehe..keyh2 kalu terjadi kat korunk just follow je step yang aku bagi kat bawah nie..
first g kat button start > run (pastu klik la run tue)
second korunk taip regedit > enter
pastu ade kuar satu paparan korunk cari HKEY_CURRENT_USER
pastu korunk cari software
cari microsoft
cari internet explorer
klik pada main > pastu kat kotak sebelah tue ade kuar banyak2 title kan..korunk just scroll ke bawah cari windows title..korunk klik kat die > pastu klik kanan dan klik delete..xpat nak tunjuk la coz pc aku da clean..
pastu pe lagi close la paparan tue dan restart..pas restart korunk try la bukak IE tengok de lagi x perkataan len tue kat title atas..kalu de lagi try wat balik..kalu xde korunk da berjaya hapus kan seekor virus yang sebok+menyemak dalam korunk nyer pc..
tue je la tutorial yang aku nak sampai kan kat korunk..ceyh2..hehehehe..kalu de yang silap korunk tegur la..aku nie bukan pandai sangat..skit2 bleyh la..
*tutorial nie untuk pc yang dijangkiti+diserang virus len je tau..
arghhhh late..




nothing to say
Ari yang membosankan...



If I Die Soon
How many love have I shown to everyone that I love?
How many laugters have I brought to people that I care?
How many sadness have I felt because of them?
How many memories can I remember before I die?
How much time I have spend with person that I love?
How many confessions I have done to the people around me?
How many goals have I achieved?
How many affords did I tried over something?
How many people smiled because of me?
How many regrets have I felt?
How many happiness have I shared with?
How many hugs did I gave to my friends?
How many calmness did I gave for them?
How many sacrifications I have done for person in my life?
And..If I die..Who would..
Cry over me..
Remember memories they have shared with me..
Miss me..
Regrets..
Smiles..
Remember me...
Make me stay in their heart...
What if I die soon....























