TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

ape semua nie????

aku xtau la nak mulekan dari mane..yang aku tau aku sakit ati+keliru+kecewa=???
serabot pale otak aku nie memikirkan sume nie..aku diperbodohkan ke?aku dipermainkan ke?
ish..xtau la..aku curi?aku ke?kalu die xtujukan kat aku..die tujukan kat sape lagi??
momoy...nape name nie die bagi???same???adik???ish..

(xske owg curi aku nyer momoi!!Mood: sakit ati+benci)
*nape die cakap cmni?


*nie ke momoi die?

nape ltak mood cmni??aku?tuju kat aku???aku ke?momoy aku ke???ucukkkk bley tolong jelaskan x????kite nak kan penjelasan la..bukan wat dek je..jangan wat cmni kat kite..nape tipu kite???kate xde rahsia???nape adik kesayangan die ckp cmni?adik ke??cube la cakap btol2...
kite jeles???huh..jeles ke kite?x patot ke kite jeles??momoi?ish serabot....

maaf kepada sume..rini pale so serabot..tah pape yang aku merepek..yang pasti aku keliru..
*hope ucukk dapat jelas kan ngan cepat+padat..
o_O

Me dapat teddy.. ^_______^

akhirnya dapat gak aku upload pic teddy baru ku di atas pemberian ucukk ku yang tercinte..poyo ayat..thanks ucukk..sayang die ketat2..erm..name die MOMOY..kiut sgt5..wane pink lagi tue..best..best..hehehe..orang bagi mane xbestnyer kn..hikhikhik..eppy siot..meleleh jup air mateku time ucukk bg kat aku..hehehe..tah pape kn..huhuhu..skunk tiap2 malam da de tmpat aku plok selain bantal mucukku 2..hikhikhik..da tue pon de bantal mucuk lg..dasat tol..eleh korang pon ade gak kn??hehehe..to ucukk..sayang die sangat5..ntie sayang belikn tok die plak yer..xaci la sayang je ade..hehehe..nie la momoy kesayangan ku
*moga jodohku panjang dengan die yang kucintai..hope die setia dan jujur dengan aku..mencintaiku sepenuh hatinya..jangan ade dusta antara kite..

ucukku jauh nun di KEDAH..


*ucukku ade di dlm peta ini..sile tenung ngan ati yg iklas..

ish..ishh...windu nyer kt ucuk..hehehe..pada al bru jmpe aritu..huhuhu..sengal..ucuk balik kedah.. pastu nk balik sni xde bus..langsung kne cuti arit ni..ish..ish..nk kne die ni tau..siap la blik ntie kne geget..hehehe..

aritu balik mlk..nga dok lpak2 kt dpan tb..tetibe mak tnye..budak dulu xkaco lg ke?(ex aku) pastu kite kate xde pon.brani la die kaco..pastu mak kate lagi..da de hero baru ke?hehehe..org ne..aku pon pe lg da dpt green light aku ckp la org kedah knal time praktikal nie..kwn lame da..tp bru skunk pasan..hehehe..mak kate lg makaih jauhnyer..ntie berebot plak nk blik raye..hehehe..
gelak sakan aku bile dgar mak ckp cmtu..xpnah2 mak nk tnye pasai kekasih atiku..skunk baru nk tnye..hehehe..mak..anak mak nie da gatai..hehehehe...

*bile tah aku dapat g sane..

skunk nie aku nga blaja bahase kedah..nk gak amik tau bahase die kn..kang org ckp kite xtau pape wat malu jer..hehehe..kalu tau tu bangge skit..hehehehe..tp ssh gak la lidah ni nk menyebot..hehehe..da keras..hahahaha..sengal..kalu pat g sane aku nak mkan lakse tiap2 hari..wahhh sdapnyerrrr..ish..tetibe plak teringin nk mkn lakse..ish..ish..mane nk cari nie..
o_O

Gile suke game nie!!!i'm lovin it..

arini aku rase cm nak post pasai kegiatan mase lapang aku time dok uma..hehehe..aku dok uma pe lg yg nk wat aku men gem la..gile aku suke sgt5 men gem nie..name die
need for speed underground 2..

aku bru test men yg nie la..aku tau bnyak lagi kluaran die..tp nie pon aku lom lpas2 lg..ish ritu blik kmpong 3 ari 2 mlm aku dok ngadap komputer..layan game nie la..tp kne gilir2 ngan adik aku..bile kalah je aku bg die men..hehehe..

nie antara kete yg aku suke sgt5 pakai..sbb ade org kate snang nk kawal n laju..hehehe..best gile..aku smpai xnak berenti bile da ngadap game nih..sume aku lupe kn smpai kdang2 ucuk pon aku terlupe..hehehe..sian ucuk..tp yg sedihnyer aku xbley nk install game nih kat laptop aku..tah pasai pe tah..tensen tol..jd aku dapat men bile aku blik mlk n bile jmpe ucuk..tu pon kalu die bwak laptop n lokasi bersesuaian dapat la aku men..kalu x..hampeh la..ish gian tol nk men.. sesiape yg pandai install tolong la aku..aku nak sgt5 men gem ni kat laptop aku..
tkot berat je la..ish..ish..sedih nyer.. T_T

eppy ke sedey???

ish..ish..xtau ar nk terangkn cmne..patot epy ke..sedey??ishhhhh...tensen la..idop dlm kekeliruan..hahaha..poyo tol ayat..ishh..menci lorh..kekeliruan melanda diriku..
pape pon sok balik melaka..nak tau status diriku..hahahaha..nak trus ke nak berenti??
erm..tah la..sok nak jalan puas2 dulu baru balik..hikhikhik..kalu da balik mmg x pat la nk kua g..
lg pon da lame gile x round melaka..rindu seyh..ok la..chau..

Today is MoNDay

ari yg sungguh membosan kn..sbb da 2 ari cuti..jd badan da jd malas untuk b'kerje..mls untuk bgun awl pagi..hikhik..bosannnn..xpe..xpe..sabar..skang aku nga menghitung ari nie..menanti kepulangan ucuk ku..bestnyer..rindu sgt5 nk jmpe die..3 minggu owh xjmpe die..ish..ish..ne bley tahan..hehehe..ari minggu aritu aku balik uma along kos mak ayah dtg dr melaka..dpat la gak melepaskn windu d dada nih..hehehe..poyos plak..tp yg skit terase ati tu dieorg nk blik awal plak ari ahad 2..bengang..p nk wt cmne kn..nk kne anta adik ku yg sorg tu blik asrama..ish..tensen tol..tp ayah kate 1 mei nk g jalan..syokkkkk..dengar2 kabar angin ayah nk bwak g cameron higlands..wahhh..lme gile x g sane..best..best..tp kne la tinggalkn ucukku sebentar..x pat nk date..hikhikhik..tp sebelum g sane..aku nk ajak ucukku g tgok wayang la..nk g tgok cite coming soon..kwan aku kate cite nyer best..hehehe..first time nk tgok cite antu dlm wayang nih..sebelum ni xberani lorh..hehehe..nie bru nk try..nk gak jerit2 dlm tue ntie..hehehehe..jgn pengsan udah..xpe2.. maintain2..mest bley nyer..kalu tkot ucuk kn ade..hehehe...key ar..ntie kalu da g aku cite g..chau..

award untuk semua


hehehe..pagi nie aku xde keje kos ari jumaat kn..dengan kerajinan yg ade aku trus men'create award untuk dianugerahkn untuk semua follower ku yg setia..hehehe..sudi2 la amik yer..
award nie memang untuk anda semua yg setia mengunjungi blog aku yg serbe kekurangan nih..
hikhikhik..
thanks kos sudi follow blog aku yer..
sile..sile..amik..untuk semua..

MY FIRST AWARD..yeahhhh...


THANKS 2 bantalmusuksenget kos sudi bg award nie kt aku..hahahaha..sonok2..first award la kate kn..tu pon jmpe kt page die..hehehe..cantik..kiut sgt..suke..suke..suke..
terimas 2 BANTALMUCUKSENGET..

Bercuti at JANDA BAIK!!

hehehe..sebenarnyer da lme aku g b'cuti nie..baru skang dpt pic die..thanks 2 my kak long..hehehe..
sonok sgt5 g sane..kalu bley ntie nk ajak my frendz lpak2 sane..bley tahan la arge die..just tuk relax kn otak..huhuhu..nie aku post kn pic2 yg di snap..
cantiknyer myvi..idaman ku..me n my brother, ALONG..thanks kos sudi bwak aku skali..


gembire bersame..hehehe...sayang kamu sume..

i'm back..

sori la 2,3 ari ni x pat nk update blog sbb blik melaka pastu sambung amik mc plak..hehehe..bkan kite mintak..dokter tu yg nk bagi..kite amik je la..hehehe..tp xsonok pon dpt mc..dok menahan sakit je kt uma..tp pape pon dpat gak aku lpas rindu ngn bilik aku tu..ritu time smpai je aku tgok la keadaan blik..ish..ish ckop memeranjat kn..ni sume pasal adik aku yg sorg tu la..bkn nk reti kmas..nk tunggu aku blik gak..geram..geram..geram..nsib baik ade sorg je..kalu 2,3 org..x naye aku..hehehe..tp sediy ar dpt blik kjap je n abis kn cuti kt uma along jer..ayah suh blik...nk wt cmne kn..ntie xde org nk anta blik damansara..skang aku da mule mengadap keje ku dlm call center yg makin menimbun..ish..ish..ish..tension aku..ok da ar malas nk merepek lg..sok sok la aku sambung g yer..hehehehe..bye..

Total Pageviews